maandag 24 september 2012

Moleskine entry, 22 september 2012

Trein naar huis ter hoogte van station Goes
11:33 a.m.

Gister dan toch nog een intermenselijke belevenis. Internetdate A. weten over te halen naar Vlissingen te komen en met haar naar de film en uit eten geweest. Had al snel het idee dat ik gebeiteld zat, en toen ik haar aan het eind van de avond vroeg of ze meeging om naar het windorgel te luisteren en zij instemde, wist ik: dat wordt zoenen. En zoenen werd het, onstuimig zoenen, met hand in de broek en billen knijpen en met mijn pik tegen haar oprijen als een onbeschaamd jong hondje tegen zijn baasjes been. Maar ze wilde niet met me naar bed tijdens “first date”, dat was een principe. Op mijn hotelkamer staat ook een comfortabele stoel, kiezen we daarvoor en laten we het bed ongebruikt, ik heb respect voor mensen met principes. Of anders, als je dan perse geen gemeenschap wilt, kunnen we elkaar ook oraal bevredigen, ik ben dol op kutje likken en soixante-neuf is mijn op een na favoriete standje. Maar zelfs op mijn hotelkamer waar ik haar mee naartoe had genomen, bleef ze volharden, ofschoon we nog zoenend en wel op bed waren beland: geen gemeenschap noch orale seks tijdens first date. Heb haar toen maar begeleid naar de parkeergarage waar haar auto stond. Bij afscheid een obligate zoenpartij, waar ik al weinig lol meer aan beleefde. In het Cinecafé met een warm glas whisky mijn mond gespoeld en buiten een sigaret gerookt en naar dames op hoge hakken gekeken, en naar de maan die achter de wolken verdween.

1 opmerking: