woensdag 3 oktober 2012

Seksdroom

Het is verdomd waar. Als ik te weinig masturbeer, ga ik dromen over seks. Vannacht was het ook weer raak. Ik herinner me niet alles. Wel dat ik me op een zeker moment op een matras bevind en hoewel de situatie ietwat mistig opdoemt voor mijn geestesoog, ontwaar ik een mooie vrouw die een amalgaam is van verschillende vrouwen, met als belangrijk bestanddeel M, aan wie ik al eeuwen niet meer gedacht heb, maar het geval wil dat ik tot tweemaal toe een recensie las van een roman geschreven door een andere M, ook niet mis, ofschoon ook weer niet zo heel bijzonder, en een man die H. geweest zou kunnen zijn. H. is mannelijker dan ik en doortastender en bestijgt M. Ik vind het walgelijk en toch ook een beetje geil. Om me niet te laten kennen sla ik een keer flink op de billen van H. en roep iets als “Zet hem op..!” Als H. klaar is gekomen, nodigt M. mij uit tussen haar dijen. Ik ben een beetje vies van H. en vind het een afstotelijk idee om mijn pik in de door hem volgespoten vagina te steken. Maar M. is mooi en haar schoonheid wint het van mijn walging. Ik ga tot haar in en neuk haar en al neukende hoor ik H.’s zaad klotsen in haar vagina. Dat klotsen maakt dat ik maar niet tot een orgasme kan komen. Dat is bij al mijn seksdromen zo. Ik lig dan waarschijnlijk in mijn slaap met mijn pik tegen het matras aan te rijen zonder dat het wonder zich aan mij voltrekken wil. Maar waarom vertel ik nu dit alles, behalve omdat het onsmakelijk, gĂȘnant en geestig is, welnu omdat er in de droom iets mysterieus gebeurde. Ik neukte M. en terwijl ik haar neukte zag ik in haar hals haar naam verschijnen, als een tatoeage of een inkerving, haar naam in geheime tekens, in een schrift dat ik niet lezen kon…

1 opmerking:

  1. Weet ik, amper drie maanden later, toch niet meer precies wie ik met M. bedoelde... Mon. of Marj.? Marj. ligt gegeven de context het meest voor de hand.

    BeantwoordenVerwijderen