zondag 23 juni 2013

Lekkere dikke kont

Toen ik gister aan het eind van de middag in Wageningen nog voor een paar boodschapjes naar de AH liep, zag ik een jonge vrouw met een heerlijke dikke kont. Brede heupen, stevige billen, met recht wat je noemt een achterstel. Ook zij was de AH binnengegaan en terwijl ik een pak roerbakgroenten in mijn mandje deed, loerde ik of ik haar niet zag. En jawel, daar liep ze; en ik werd zo in beslag genomen door die magnifieke kont dat ik niet kan vertellen of ze een mandje had of met een boodschappenkaartje reed. Toegegeven, ze was te dik, veel te zwaar was ze; maar haar volume was stevig ingekapseld in haar vel en ze had een fris gezicht zonder onderkinnen. Bij de kassa zag ik haar weer, ze stond in een andere rij. Ze was eerder klaar dan ik, maar ging nog naar de kopieermachine, me dunkt voor een kopietje, dus ik had nadat ik had afgerekend nog tijd om haar aan te schieten. Maar wat te zeggen? “Heb je al een partner en zo niet, mag ik dan een keer op je billen kletsen en je nemen achterlangs? …ik zal een condoom omdoen. Maar gewoon voor het genoegen op zich hè, dat je je niks in je hoofd haalt. Woon je hier soms in de buurt?”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten