zondag 12 april 2009

Nordic skeeleren

Ik loop door een park en even verderop zie ik twee vrouwen op een bankje een sigaret roken. Vier honden om hen heen, van die beesten met lange lijven en korte pootjes. Omdat de honden op zich geen bedreiging lijken te vormen, richt ik mijn blik op de vrouwen en overweeg of ik met ze zou willen neuken. Ze zijn van middelbare leeftijd en een is een beetje vierkant van bouw, loopt al tegen de vijftig vermoedelijk – die valt af. De andere is jonger, heeft lang haar en vrouwelijker vormen, wel wat erg volks. Naast de seksuele overweging een sociale: zal ik groeten? Maar als ik ter hoogte van het bankje ben, ben ik degene die begroet wordt, door een van de honden, en nogal agressief. “Hij doet niets hoor, meneer. Hij is gewoon wat baldadig vandaag,” zegt de meest vrouwelijk gevormde van de twee, die overigens scheel blijkt te zijn. De hond druipt af en ik ben alweer het bankje met de rokende vrouwen voorbij. Misschien moet ik 'r wel eerst in bad doen, en die nicotinemeur, vind ik dat geil of juist afstotelijk? En hoe zou ik haar nemen, in kut of kont? Zou ik er erg van walgen, eenmaal mijn zaad geloosd, of zou het meevallen? En die schele ogen, een afknapper of juist een afrodisiacum? Opnieuw word ik in mijn overwegingen gestoord door gekef en geblaf. Ik kijk om en zie een Aziatische man die door alle vier de honden tegelijk belaagd wordt nu. Hij maakt danspasjes. De vrouwen maken excuses maar blijven ondertussen rustig op het bankje zitten. Mij komt tegemoet –en ik maak ruim baan voor- een jongedame die aan Nordic skeeleren doet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten