maandag 13 mei 2013

The hidden cow

Mensen die mij kennen, weten dat ik een filosofische natuur ben. Toen ik vanochtend naar mijn werk reed, vroeg ik mij ineens af of een koe weleens klaarkomt. Ik ben geen crack in zoölogie, maar een koe is een zoogdier en zal dus wel over een clitoris beschikken. De vraag is of die clitoris ooit voldoende gestimuleerd wordt voor een loeiend koeienorgasme. Ik bedoel als de koe al het genoegen mag smaken door een stier bestegen te worden, dan zal de koe aan de clitoris weinig wrijving ervaren, aangezien stier en koe niet buik aan buik paren. Ook als de koe ’s avonds op stal staat en hete gedachten haar koeienhersens teisteren, is ze met haar hoeven niet in staat tot een lekker potje vingeren, gesteld dat ze er al bij zou kunnen. Triest triest triest, dacht ik, want ik vind koeien lieve zachtmoedige dieren die ik graag de sensatie van een spetterend orgasme gun. Maar toen moest ik denken aan die plaat van Tool waar ik midden jaren negentig zo geïntrigeerd door was dat ik het kunststof doosje van de CD sloopte om te kijken wat er achter het grijze ribbelplastic verborgen zat. Dit dus. Laat die koeien maar schuiven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten