zaterdag 9 juni 2012

Moleskine entry, 5 juni 2012

Arras, Grand place,
Terras "Brussels"
10:53:12
petit café

Vanochtend een soort van blauwtje gelopen. Uit kamer 322 kwam een vrouw net nadat ik uit kamer 324 te voorschijn gekomen was. Een vrouw; en er kwam geen man achteraan. Ik zei aprèh voeh bij de lift, maar ze moest terug naar haar kamer ze was wat vergeten zo deelde ze mij mede met gebarentaal. Ff later zat ze aan het tafeltje naast het mijne in de ontbijtzaal; ze bladerde in de toeristische gids van Arras. Ergens achter in de dertig, niet bijzonder mooi, niet bijzonder lelijk, tribal tattoo rond de magere bovenarm. Fuckable zondermeer. Ik verzamelde al mijn moed en vroeg met redelijk vaste stem: “Where you from?” – want dat ze geen Française was had ik intussen al door. “From Austria.” Ze zei het best vriendelijk. Volgende vraag: “Are you alone here?” “No with my husband. He has a business meeting.” Dat was kut. “O.K. I’m sorry,” zei ik, en kon wel door de grond zakken, met een bek vol tanden bovendien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten