zaterdag 27 juni 2009

Is there a heaven?

Ja beste mensen ik ben natuurlijk een grote grappenmaker en ook in Zuid Frankrijk heb ik mij van mijn lolligste kant laten zien, getuige ook het hier volgende situatieschetsje:

-Bonsoir!
-Bonsoir monsieur.
-Avez-vous une table pour moi?
-Oui, bien sûr. Vous êtes tout seul?
-Oui, avec mes amies.

Wie avek mezamie …Is het niet om je te bescheuren?

Anyway, ander ding dat ik me afvraag is waar en wanneer de notie van een leven in een hiernamaals eigenlijk gestalte kreeg en in hoeverre die notie is terug te voeren op de bijbel? Vindplaatsen graag.

Tot slot een masturbatietip. Doe het langzaam. Niet harder en sneller gaan trekken naarmate het genot aanzwelt, maar hetzelfde tempo blijven hanteren. Ook niet je hele hand om je pik – alleen duim en wijsvinger. En met die ring van duim en ringvinger langzaam op en over je eikelrand gaan terwijl je naar een geil plaatje kijkt. Geen bewegende beelden, dat leidt af. Een paginagrote foto van een jongedame met haar benen open, vagina nat, en onder haar vagina tussen haar billen, haar anus, of slechts de suggestie van haar anus. Remember, niet harder gaan trekken als je bijna klaarkomt; hetzelfde tempo blijven hanteren tot aan het eind. Het orgasme zal je overweldigen en je zult het voelen tot in je tepels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten