vrijdag 23 september 2011

C-Jean, Gent

Het eten is hier inderdaad erg lekker, de derde gang is een bereiding van uien, maar dan wel van een speciaal soort, die maken dat je winden extra lekker zullen geuren, zo verzekert mij de blonde gastvrouw die ik graag eens in haar etc. Weinig klandizie voor het overige. Behalve ik drie beschaafde Vlaamse jongelingen en twee onbeschofte Amsterdammers die je overal bovenuit hoort. De ene wil een dame blanche als “toetje” en of de dame in kwestie maar even op die tafel wil gaan liggen, nee gebbetje. Zoiets zal ik nooit zeggen. Ik ben benieuwd hoe die twee Hollandse vrije jongens op de nota gereageerd hebben, ik deed toch wel enigszins schrikkieschrik van die rekening die gerust exorbitant genoemd mocht worden, al liet ik niets merken, behalve dat ik rode kop kreeg en zin had om die blonde gastvrouw alsnog op een tafel te kwakken, met haar buik, broek naar beneden en – enfin.

1 opmerking:

  1. Midden in de nacht heb ik verhaal gehaald, in dromenland, er was een oude man aan een tafeltje achter in het restaurant naar wie blondie mij verwees, en die bleef erin, die kreeg een hartaanval van de door mij geuite klacht, en ik dacht: ook dat nog.

    BeantwoordenVerwijderen