zondag 17 februari 2013

Broekrok


Met mode heb ik weinig tot niets, toch lees ik ’s zaterdagsavonds als ik op de plee een dikke drol van stront zit te draaien graag de stijlrubriek van Cécile Narynx. Niet alleen heeft zij een heerlijk hautain hoofd dat veel liederlijkheid doet vermoeden, ze komt ook nog heel aardig uit haar woorden. Heel subtiel –en soms minder subtiel, maar toch altijd met finesse- zeikt ze BN’ers af, of – maar dat slechts zeer sporadisch – steekt ze met zwier een veer in de kont.

Ik mag dan weinig tot niets met mode hebben, toch zou ik, als ik het niet zo druk had met andere zaken, het serieus overwegen om met een broekrok voor keepers op de markt te komen. Waar zich een gapend gat tussen de benen van een keeper bevindt - denk aan hoe Vitessekeeper Piet Velthuizen zich twee weken terug tussen de benen door spelen - , daar bevindt zich ook een groot gat in de markt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten